سعید جلیلی با پدر حاج قاسم سلیمانی دیدار کرد + عکس

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در حاشیه سفر به شهرستان رابر از توابع استان کرمان، با حضور در روستای قنات ملک با پدر حاج قاسم سلیمانی دیدار کرد.

silQxJvf

 سعید جلیلی ظهر امروز در دیدار با پدر حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: فرهنگ اسلامی سبب تربیت فرزندانی همچون حاج قاسم شده که امروز افتخار جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام به سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد، افزود: بدون شک ۸ سال جنگ تحمیلی بدون رشادت سردارانی بزرگ به پیروزی ختم نمی‌شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه ابوی فرمانده سپاه قدس زحمات بی‌شائبه‌ای برای تحویل فرزندی همچون حاج قاسم به جهان اسلام متحمل شده است، گفت: امروز بسیاری از اتفاقاتی که در کشورهای اسلامی رخ می‌دهد، به سبب نبود سردارانی همچون حاج قاسم است.

جلیلی با ابراز تاسف از درگذشت والده فرمانده سپاه قدس در سال گذشته، خاطرنشان کرد: این مادر، فرزند رشیدی همانند حاج قاسم سلیمانی تربیت کرد که امروز جانانه از این مرز و بوم دفاع می‌کند.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در پایان سفر به شهرستان رابر از توابع استان کرمان، با حضور در گلزار شهدای روستای قنات ملک، بر مزار مادر حاج قاسم سلیمانی حاضر شد و به قرائت فاتحه پرداخت.

خبرگزاری تسنیم از کرمان،

یک پاسخ به “سعید جلیلی با پدر حاج قاسم سلیمانی دیدار کرد + عکس”

  1. سائل الزهرا گفت:

    خوش به حال حاج قاسم

    بسیار پدر تو دل برو و نازنینی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.