تشییع پیکر مدافع حرم در لبنان +تصاویر

شیعیان یک شهر جنوب لبنان در صفوف منظم و حضور گسترده با شعار “لبیک یا زینب(س)” و “لبیک یا حسین(ع)” پیکر یکی از رزمندگان مجاهد حزب‌الله را تشییع کردند.

حزب‌الله و مقاومت اسلامی و اهالی منطقه “مجدل زون جنوبی” لبنان پیکر یکی دیگر از رزمندگان مجاهد حزب‌الله را که در حین انجام وظیفه جهادی در سوریه به شهادت رسید، تشییع کردند.

رزمنده مجاهد «محمد رمزی حمزه» با کنیه “رواد” که برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب(س) و مقدسات اسلامی به سوریه رفته بود در درگیری با تروریست‌های تکفیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع پیکر شهید در صفوف منظم و باشکوه با حضور گسترده مردم منطقه، تعدادی از مقامات سیاسی حزبی، علماء و همچنین فعالان اجتماعی از روبروی منزلش در مجدل زون آغاز شد.

در مراسم تشییع پیکر این رزمنده شهید، «سید نواف موسوی» نماینده مجلس و عضو حزب الوفاء،  «شیخ احمد مراد» مسئول روابط عمومی حزب‌الله «علامه شیخ علی یاسین» رئیس علمای شهر صور، سران کشوری و لشکری، مقامات حزب‌الله، طرفداران مقاومت اسلامی و گروه پیشاهنگان امام مهدی(عج) حضور داشتند.

شیعیان این شهر جنوب لبنان در حالی که پرچم حزب‌الله و امل، تصاویری از امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و رهبران حزب‌الله را در دست داشتند با شعار “لبیک یا زینب(س)” و “لبیک یا حسین(ع)” پیکر شهید محمد رمزی حمزه را تشییع کردند.

پیکر شهید با تابوتی پیچیده در پرچم حزب‌الله بر روی دوش تشییع کنندگان خیابان‌‌های مجدل زون جنوبی را پیمود و به گلزار شهدای این شهر رسید و پس از اقامه نماز به امامت «شیخ علی یاسین» در گلزار شهدای شهر مجدل زون و در جوار سایر شهدای حزب‌الله به خاک سپرده شد.

یک پاسخ به “تشییع پیکر مدافع حرم در لبنان +تصاویر”

  1. 09121354517 گفت:

    یازهرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.