تعجب صدای آمریکا از روحیه سرلشکر سلیمانی

مهدی فلاحتی، مجری شبکه صدای آمریکا(VOA)، این هفته در برنامه خود، به زندگینامه سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و سیاه نمایی علیه این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت.

 

وی به نقل از جام، فلاحتی که شهرت اصلی اش را به خاطر تجاوز به یکی از مجریان زن شبکه صدای آمریکا به دست آورده است و به جای اخراج از این شبکه، حضورش فعال تر شد، گفت: «سلیمانی با کسانی که با آنها کار می کند به خصوص آنهایی که از اول انقلاب در کردستان و سرکوب کردها[سرکوب گروهک های تروریستی کومله و دموکرات] و جنگ بین ایران و عراق با او بوده اند، رابطه ای عاطفی دارد که از یک فرمانده نظامی، آن هم نیرویی مثل قدس، که با وجود اخبار و شایعاتی که درباره خشونت او مطرح است داشتن چنین روحیه ای بعید به نظر می آید.»

وی در ادامه با نمایش فیلم گریه های حاج قاسم سلیمانی در فراق سردار کاظمی گفت: «ببینید این گریه هاحقیقی است، دروغ نیست؛ این دلدادگی ها به دوست حقیقت است؛ هر چند در خدمت اسلام بودن دوست، یکی از دلایل دلدادگی باشد، یعنی حتی اگر دوستی، ایدئولوژیک باشد؛ این دلدادگی و این گریه از دست دادن دوست حقیقی است. این را نشان دادیم تا یک بعد مهم از شخصیت حاج قاسم سلیمانی را ببنیم.»

 

تهیه شده در واحد مانیتورینگ مستضعفین  MOSTAZAFIN.TV

 

این کلیپ را میتوانید در ۴ نسخه ببینید و دانلود نمایید.

 

5 پاسخ به “تعجب صدای آمریکا از روحیه سرلشکر سلیمانی”

  1. صبا گفت:

    دشمنان خود بر این حقیقت آگاهند …
    قاسم سلیمانی شجاعتی چون کوه و تواضعی چون دریا دارد ….

  2. فاطمه گفت:

    سلام ودرود خداوند بر سرداران بزرگ اسلام
    طعم زیبایی داره به کمال انسانی وهدف خلقت رسیدن آرامشی بی نظیر واحساسی بسیار زیبا.
    سادگی گفتار سردار که خودشونو سرباز میدونند دلمونو برده.
    خوش به سعاتتشون کاش میتونستم حداقل اندکی مفید باشم برای جامعه
    ولی ان شاء الله برای تربیت حاج قاسم ها تلاش خواهم کرد.

  3. شیدا گفت:

    خواهر گلم با یخشی از نظر شما در باره مفید بوندن زنان موافق نیستم
    گرچه من یک دخترم ولی نقش مادران و خواهران سرزمینمو هیچ وقت انکار نمیکنم…….

    خداوند در قرآن مجید در سوره نحل آیه ۹۷ آورده است.

    :” مَنْ عَمِلَ صلِحاً مِّن ذَکرٍ أَوْ أُنثی وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْیِیَنَّهُ حَیَوهً طیِّبَهً وَ لَنَجْزِیَنَّهُمْ أَجْرَهُم بِأَحْسنِ مَا کانُوا یَعْمَلُونَ‏‏” یعنی: هر کس عمل صالح انجام دهد در حالی که مومن است، خواه مرد باشد یا زن، به او حیات پاکیزه می بخشیم و پاداش آنها را به بهترین اعمالی که انجام دادند، خواهیم داد.
    خداوند توانا زن را مظهر خلاقیت و جمال و زیبایی خویش آفرید و وجود او را مُهمل و بیهوده وانگذاشت، و او را به خلاقیت خود مربی و پرورش دهندهٌ افراد جامعهٌ انسانی قرار داد و روی زمین را از فرزندان و دست پرورده های او پرنمود و علی رغم آنانی که حق انسانی زن را انکار کردند، حضور او را در تمام مراتب تکوینی و تشریعی جهان هستی اثبات نمود و مقام ولایت مطلقه و وحی و الهام و سایر کرامات انسانی را از زن خالی نگذاشت و در آیهٌ مباهله و ابنأ نا. . . و نسأنا… و انفسنا فرمود. گرچه انسان را به طور کلی مظهر موجودات قرار داد و در بارهٌ او ولقد کرمنا بنی آدم فرمود، ولی صنف زن را به عنایت مخصوصی گرامی داشت، چنان که در تمام امور، جانب احترام و سبکباری او را رعایت فرمود و او را از کارهای گران و دشوار که سزاوار ظرفیتش نیست، محفوظ داشت و با لطایف و وحی و رقت قلب او را به خود نزدیک ساخت و در قرآن، آیات و سوره ا یی را به نام او فرستاد تا حل کنندهٌ مشکلات او باشد و به این وسیله پیوسته از حق او دفاع نمود و حتی به نازلترین حالات طبیعی او توجه داشت و از او دفاع و پشتیبانی به عمل آورد و مصالح او را یک به یک برشمرد و تذکر داد.اهمیت خانواده بر کسی پوشیده نیست، محوریت و نقش حیاتی و زیربنایی آن در تربیت نسل، سامان بخشی به فکر و اعصاب مرد و تشکیل هستهٌ اصلی جامعه روشن است. همراه بسیاری نقشهای پیدا و ناپیدای دیگر.
    بخشی از نظرتون درباره …… مهربان ترین ….شجاع ترین……مرد میهنم ……..گرامی.

  4. قاسم ایزدیان.خبرنگار گفت:

    بسم الله الزحمن الرحیم / باتحیت /آری سردارسلحشورحاج قاسم سلیمانی متواضع. سرشارازعاطفت و وجودمشارالیه باعث دلهره خصم واستکبار توخالی است که باید به رادیو آمریکاگفت : شمارانشایدکه نام ابرسردار اسلام برزبان آوریدکه سردارسلیمانی مساویست باملت شجاع ایران اسلامی وامت واحده اسلام.حال آمریکا ازبیم بمیرد وصهیونیست غاصب نیز به درک واصل شود که ملت ایران جملگی متحد وباعاطفه اند وتا همبشه تاریخ فرهنگ عاشورا. را گرامی داشته و دلداگان نهضت سالارشهیدان وسرورآزادگان جهانند تاکورشوند دولتمردان کینه توز غرب وآمریکای جنایتکار که فاقدصلاحیت آنست که نام برزگ سردار اسلام حاج قاسم رابرزبان جاری کند. لاحول ولاقوه الا بالله و هومعکم ./م

  5. مرتضی گفت:

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید(دشمنان حاج قاسم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.