دیدار امام خامنه ای با مسئولان و دست‌اندرکاران حج

رهبر انقلاب: امروز مصلحت بزرگ دنیای اسلام این است که مسلمانان دلشان باهم صاف باشد/ دشمن می‌خواهد مشترکات مسلمانان را نفی کند/ تا می‌توانید در حج کاری کنید که دروغ‌پردازی‌ها و سوءظن‌ها باطل شود/ فرصت حج نباید از دست برود.

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان حج: جنگ غزه، قدرت دنیای اسلام را نشان داد. ما می‌توانیم هردشمنی را به چالش بکشیم/ این قدرت می‌تواند ظلم را برطرف کند، ما قصد سیطره بر دنیا نداریم، می‌خواهیم ظلم را رفع کنیم و می‌توانیم.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه باید در ایام حج، با تمام توان در جهت صاف کردن دل‌ها و کم کردن کینه‌ورزی‌های مصنوعی تلاش شود، گفتند: متأسفانه برخی از مسلمانان اعم از شیعه و سنی، از روی غفلت، با تهمت‌زنی‌ها و دروغ‌پردازی‌ها به دشمنان امت اسلام کمک می‌کنند و در خدمت منافع آمریکا و صهیونیسم قدم برمی‌دارند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: مسلمانان باید با هوشیاری و همدلی، حربه‌ی دشمن را از دست او بگیرند. ایشان، تکفیر را در شرایط کنونی، یکی از حربه‌ها و عوامل دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان و مشغول کردن آنها به یکدیگر به‌منظور غفلت از مسئله‌ی فلسطین و خدمت به منافع رژیم صهیونیستی، برشمردند و تأکید کردند: مسئله‌ی فلسطین، مسئله‌ی اول دنیای اسلام است که باید در حج مورد توجه قرار گیرد.

صوت بیانات | farsi.khamenei.ir/audio-content?id=27377

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.