به گزارش جهان، یکی از گزارشگران و مجریان صداوسیما که در همایش بیداری اسلامی حضور داشته، حاشیه ای از این همایش را در مورد سردار قاسم سلیمانی نقل کرده است.،

تبیان به نقل از وبلاگ این مجری سیما نوشت: در اجلاس بین المللی بیداری اسلامی مشغول تهیه گزارش بودم. هنگامی که رئیس جمهوری آمد، در راه روی پشتی سالن دکتر ولایتی، ابراهیم جعفری نخست وزیر سابق عراق و شهاب الدین صدر به استقبال رئیس جمهور آمده بودند. ناگهان چشمم به یک مرد لاغر اندام افتاد که کت و شلواری مشکی که معروف است به “کت احمدی نژادی” تنش بود.

قیافه اش خیلی برایم آشنا بود. اما هرچه فکر می کردم یادم نمی آمد تا این که بالاخره فهمیدم این مرد کیست؛ این مرد لاغر اندام همان سرداری است که دشمنان و معاندان جمهوری اسلامی با شنیدن اسمش لرزه بر اندامشان می افتد: او کسی نبود جز سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران.

اول شک کردم، دویدم طرفش، از جوانی که به نظرم همراه سردار بود و پشت سرش راه می رفت، پرسیدم: “سردار سلیمانی اند دیگه؟” گفت: بله، ناگهان میکروفن من و دوربین تصویربرداری که همراهم بود را دید که یک هو جا خورد و گفت: “نزدیک نشوید و اصلاً فیلم نگیرید”. سریع میکروفن را دادم به تصویربردار و دویدم سمت سردار که داشت از پله ها بالا می رفت. سلام کردم و خودم را معرفی کردم.

چهره محجوبی داشت. جوابم را داد. گفتم: “سردار خیلی دلم می خواد که از شما یه مستند بسازم؛ حیفه که شما گمنام بمونید!” سردار گفت: “دعا کن شهید بشم، اون وقت می تونی مستندت رو بسازی!” گفتم: “نه دیگه؛ همیشه تا شماها شهید میشید میان سراغتون، حیفه گمنام باشید؛ به خدا ما جوونا نیاز داریم به شماها.” سردار خنده ای کرد و در آغوشم گرفت و شروع کرد به بوسیدن و گفت: “تو رو خدا دعا کن شهید بشم، دعا کن شهید بشم!”من دیگر هیچ حرفی برای گفتن نداشتم. سردار رفت با همان چهره محجوب و آرامش. انگار نه انگار که او همان کسی است که پشت خیلی از دشمنان اسلام و ایران را به خاک مالیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.