پاسخ راهبردی سرلشکر سلیمانی به سخنان اوباما : سخن شما اظهار لطف نیست، اعلام ناتوانی است/آمریکا حتی برای خرید دارو محدودیت قائل می شود

سرویس سیاسی فردا:
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سخنان اوباما در مورد اینکه به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی نیستیم، گفت: این سخن شما اظهار لطف نیست بلکه اعلام ناتوانی است، شما نتوانسته و نمی توانید در پی براندازی نظام جمهوری برآیید.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در کنگره شهدای دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: اینکه اوباما می گوید ما به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران نیستیم به این علت است که نمی توانند براندازی کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاش آمریکا تا به امروز برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی خطاب به آمریکایی ها گفت: ضلع مهم تلاش شما تا به امروز برای مقابله با جمهوری اسلامی بوده است.

سردار سلیمانی تصریح کرد: اینکه می گویید به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی نیستیم، این سخن اظهار لطف نیست بلکه اعلام ناتوانی است، شما نتوانسته و نمی توانید در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی برآیید.

سلیمانی افزود: آمریکا در ۳۵ سال گذشته ناجوانمردانه*ترین و بدترین اقدامات را علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده است که این سابقه در ذهن ملت باقی می ماند.

وی ابراز داشت: شما حتی برای خرید دارو توسط ملت ایران محدودیت قائل می شوید.

این یادگار دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد:اینکه می گویید در فکر براندازی نظام نیستید وقتی قابل قبول است که آثار این حرف اوباما از سیاست آمریکا محو شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.