عکس / ژنرالِ «نیروی قدس» در قبرِ حاج «احمد»

پیکر پاک «حاج احمد کاظمی»،در کنار مزار همرزمش «حاج حسین خرازی» تا روز ظهور مولایش، به امانت سپرده شد.به هنگام برگزاری آیین تدفین، «حاج قاسم سلیمانی» (فرمانده ی نیروی قدس سپاه) بود که دورن قبر خوابید و به رسم سنت، مرقدِ دوست قدیمی اش را برای پذیرفتنِ پیکر، مهیا نمود.
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، احمد کاظمی به تاریخ دوم مرداد ۱۳۳۷ در نجف آباد متولد شد. وی، با شروع جنگ ایران و عراق، با یک گروه ۵۰ نفره در جبهه‌های آبادان حضور یافت و نبرد با متجاوزان را آغاز کرد. چندی بعد، این گروه ۵۰ نفره به یکی از یگان های قدرتمند سپاه یعنی «لشگر زرهی ۸ نجف اشرف»(یگان ویژه ی رزمندگان شهرستان نجف آباد) به فرماندهی «احمد کاظمی» تبدیل شد. وی در سال ‪ ۱۳۷۲‬ به عنوان فرمانده سپاه «منطقه شمال غرب» منصوب شد و به سال ‪ ۱۳۷۹‬سکان فرماندهی «نیروی هوایی سپاه» را به دست گرفت. ‪ ۵‬سال بعد، «احمد کاظمی» حکم فرماندهی «نیروی زمینی سپاه» را از مقام معظم رهبری دریافت کرد و سه ماه بعد، به هنگام ماموریتی نظامی، طی سانحه ای هوایی خلعت شهادت پوشید.
پیکر پاک «حاج احمد کاظمی»، درست در کنار مزار همرزمش «حاج حسین خرازی» تا روز ظهور مولایش، به امانت سپرده شد.
به هنگام برگزاری آیین تدفین، «حاج قاسم سلیمانی» (فرمانده ی نیروی قدس سپاه) بود که دورن قبر خوابید و به رسم سنت، مرقدِ دوست قدیمی اش را برای پذیرفتنِ پیکر، مهیا نمود. تصویری که پیش رو دارید، «حاج قاسم سلیمانی» را دقایقی پیش از دفن پیکر «حاج احمد کاظمی»ٰ، ایستاده در مزارِ خالی او به ثبت رسانده است.

روحمان با یادش شاد

396695_207

4 پاسخ به “عکس / ژنرالِ «نیروی قدس» در قبرِ حاج «احمد»”

  1. سمانه باقرزاده مىرسىدى گفت:

    باسلام,خوشحالم,که اىن مرد بزرگ همشهرى من است,من مساله اى دارم,واىشان مىتوانند کمکم کنند,اىا مىتوان به اىشان دسترسى تلفنى,اىمىل,نامه داد؟

    • سائل الزهرا گفت:

      سلام دوست عزیز
      هیچ گونه ارتباطی با ایشان نداریم
      اطلاعی هم از شماره های تماس و … نداریم
      یا علی

  2. mgi گفت:

    حاج قاسم هم وطن تمام ایرانیان هست و برادر همه مسلمانان بر حق.

  3. سراج گفت:

    لبیک یا رسول الله،سلام برسردار حاج قاسم سلیمانی،جانم فدای راهش،سرباز کوچکتان،سراج از زاهدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.