♦️مسلمانان صهیونیست

♦️مسلمانان صهیونیست

⭕️«مشیر المصری» از رهبران جنبش حماس فلسطین تأکید کرد که کشورهای عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند، دچار «انحطاط دیپلماتیک» شده‌اند.

⭕️پایگاه خبری «العهد» به نقل از المصری گزارش داد، این کشورهای عربی با صهیونیست‌ها ابراز دوستی می‌کنند، مخالف جهاد و جریان مقاومت هستند و در برابر اراده امت اسلام و ملت‌های خود ایستاده‌اند.

⭕️وی تصریح کرد، غزه که در محاصره قرار دارد، تمامی معادلات غیر ممکن را بر هم زد، تاریخ را بار دیگر خواهد نوشت و رهبران، سربازان و مردم این منطقه، در نبرد مقدماتی برای آزادسازی فلسطین قرار دارند.

⭕️این مسئول فلسطینی خاطر نشان کرد، برخی از طرف‌های عربی امروز، با دروغ و ریا، مدعی اسلام هستند، ولی در صف صهیونیست‌ها قرار دارند و چنین اقدامی، کودتایی علیه میراث امت اسلامی در یاری رساندن به ملت فلسطین است.

⭕️المصری ادامه داد، فلسطین مسئله هر مسلمانی است و «هیچ بازگشتی از مسیر مقاومت وجود ندارد تا اینکه وعده پروردگار ما برای آزادسازی سرزمین خود از چنگ یهودی‌های متجاوز محقق شود».

⭕️وی ضمن محکوم کردن عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد، این کشورها، ضد محور جهاد و مقاومت هستند.

⭕️این رهبر حماس تأکید کرد، عادی‌سازی مورد پذیرش ملتهای عربی و اسلامی نیست و این ملتها، عادی‌سازان و کسانی را که مشتاق دیدار با دشمن صهیونیستها هستند، رد می‌کنند

⭕️المصری با تأکید بر کارآیی جهاد و مقاومت برای آزادسازی فلسطین، از مواضع آزادگان مسلمان و مخالفان عادی‌سازی قدردانی کرد.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🌍فرات تا نیل
📡@forattanile  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.