منابع لبنانی: فرزند عماد مغنیه شهید شد

خبرنگار شبکه العالم به نقل از منابع لبنانی از شهادت فرزند شهید عماد مغنیه خبر داد و گفت، حزب الله لبنان هنوز به صورت رسمی این خبر را تأیید نکرده است.

خبرنگار شبکه العالم خاطرنشان کرد که برخی رسانه های لبنانی از شهادت “جهاد مغنیه” در جریان حمله تجاوزکارانه صهیونیستها به قنیطره در سوریه خبر داده اند.

خبرنگار العالم تأکید کرد که هنوز حزب الله لبنان به صورت رسمی خبری در باره شهادت “جهاد مغنیه” و یا اسامی دیگر شهدا، منتشر نکرده است.

خبرنگار العالم با اشاره به مأموریت نیروهای حزب الله در آموزش نیروها و کمیته‌های مردمی سوری برای مقاومت در برابر تروریستها، گفت: رژیم صهیونیستی حدود دو ماه قبل به صورت آشکار اعلام کرده بود “جهاد مغنیه” فرزند شهید حاج عماد مغنیه مسؤول آموزش این کمیته ها است.

خبرنگار العالم گفت: این حمله تروریستی هنگامی روی داد که دو خودروی نیروهای مقاومت لبنان در حال بازدید از منطقه مرزی جولان اشغالی بودند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد که “ابوعیسی” یکی از کارشناسان و فرماندهان عملیاتی مقاومت نیز شهید شد.

خبرنگار العالم گفت: هنوز نمی توان تعداد و یا اسامی شهدا را به صورت دقیق تأیید کرد، و حزب الله لبنان قرار است بیانیه ای را برای اعلام اسامی این شهدا منتشر کند.

بر اساس این گزارش، منابع سوری نیز از شهادت ۶ نفر و مجروح شدن یک کودک در جریان این حمله تجاوزکارانه صهیونیستها خبر داده اند.

حزب الله لبنان شامگاه یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: گروهی از مجاهدان حزب الله هنگام بازدید از شهر “مزرعه الامل” در منطقه “قنیطره”، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند.
حزب الله لبنان تأکید کرد که در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند که اسامی آنان پس از اطلاع این موضوع به خانواده هایشان، اعلام می شود.

یک پاسخ به “منابع لبنانی: فرزند عماد مغنیه شهید شد”

  1. 09121354517 گفت:

    مرگ بر اسراییل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.