فرمانده تیپ حضرت ابوالفضل العباس(ع) از لشکر فاطمیون:
فرمانده تیپ حضرت ابوالفضل العباس(ع) از لشکر فاطمیون:
زمانیکه در دیرالزور بودم،رئیس قبیله پیش من آمد و گفت: در نبود شما بسیار مشکل داشتیم.
یک روز یک داعشی مغربی آمد و درب خانه یکی از همسایهها را زد.
آن همسایه یک دختر ۱۲ ساله داشت.
داعشی دست آن دختر ۱۲ ساله را گرفت و گفت: باید به عقد من در بیاید.
من بعنوان رئیس قبیله نتوانستم کاری برای آن دختر انجام دهم.
پدر و مادرش التماس میکردند.
اما آن داعشی کوتاه نیامد.
۲ میلیون لیر به پدر آن دختر داد و رفت.
فردا آن دختر پیش من آمد و گفت: به پدرم بگویید بیاید.
وقتی پدرش آمد، گفت: یک سؤال از شما دارم، مرا به عقد یک نفر درآوردی یا ۵۰ نفر؟! بعد از زیر مانتویش یک گالن بنزین درآورد و در چشم برهمزدنی خودش را آتش زد و جلوی چشم ما زنده زنده سوخت و مُرد.
ولی با آمدن حاج قاسم، جبهه مقاومت و نیروهای فاطمیون ما به آرامش رسیدیم.
@qasemsoleimani_ir