🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

به نام خدا
فرمانده:
می‌دانم که آسمانی شده‌ای و پیش خدا رفته‌ای! من هم مثل شما لشگری دارم. نام همه سربازان من سلیمانی است.۶
ما همه با هم اسلحه بر می‌داریم و به جنگ دشمنانت می‌رویم.
فرمانده می‌دانم که بچه‌های شهدا را خیلی دوست داشتی و مراقب آنها بودی. من و سپاهم از آن مواظبت می‌کنیم.
از وقتی‌که رفتی من فهمیدم که چقدر شجاع و مهربان بودی.
کشورم ایران تو را دوست داشت و برای نبودنت گریه کرد.
دل‌های زیادی برای تو تنگ می‌شود اما می‌دانم تو الان پیش خدا هستی و نامه‌ی مرا می‌خوانی. من سرباز تو هستم.

✍ امیررضا عربانی – کلاس دوم
دبستان صدر منطقه ۱۱

برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.