🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

باسمه‌تعالی
قهرمان من (نامه و دلنوشته‌ای به شهید حاج قاسم سلیمانی)

سلام حاج قاسم سلیمانی کاش که می‌شد شهید نمی‌شدی. دلم واست خیلی تنگ شده، فکرش را بکن مردم چقدر تو را دوست داشتند! حاج قاسم سلیمانی ما درس خود را می‌خوانیم تا بزرگ شویم و گول آمریکایی‌ها را نخوریم. ما آمریکا را به آتش می‌کشانیم و انتقام تو و شهیدان دیگر را می‌گیریم، همانطور که تو را شهید کردند ما هم با آنها می‌جنگیم و آنان را شکست می‌دهیم.
حاج قاسم سلیمانی همه تو را دوست داشتند و همین الان هم همه‌ی ما تو را دوست داریم و سعی می‌کنیم تا روح تو را شاد و سربلند کنیم.
تو قهرمان زندگی من و همه ی کودکان ایران هستی… دوستدار شما پسر کوچکت محمدحسین.

✍ محمدحسین حیدری – کلاس دوم
دبستان شهید مسعود اختری – مشهد مقدس

📚 برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.