🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
با عرض سلام خدمت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، من یک دانشآموز دبستانی هستم که گاهی اوقات از تلویزیون، اخبار در رابطه با رشادتهای شما را میدیدم.
من میدیدم که شما چقدر برای حفاظت از عتبات عالیات در عراق و سوریه رشادت به خرج میدادید و دیدم که شما گروه داعش جنایتکار را چگونه از بین بردید و همه را از شر آنها نجات دادید و وقتی دیدم که شما توسط آمریکای جنایتکار به شهادت رسیدید خیلی ناراحت شدم و خیلی گریه کردم و به خودم قول دادم که راه شما را ادامه دهم و مانند یک سرباز به میهن و مردمم خدمت کنم و هر کاری که از دستم بر بیاید برای رضای خدا انجام دهم.
✍️ شایان سلیمانی
دبستان اثنی عشری (منطقه ۱۲ تهران)
📚 برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»
جانفدا
#جانفدا