🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
بسم رب الشهدا والصدیقین
ای سردار خوب تو رفتی صبح ما تلخ شد و صبح تو به خیر شد. ای سردار من تو را دوست دارم. کاش تو بودی و من به جای تو تکّهتکّه میشدم. ای سردار کاش دست من در آن جای تاریک بود ای سردار خوب خداحافظ.
✍ رقیه رستمی – کلاس ۳/۲
برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»