🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

بسم رب الشهدا والصدیقین
ای سردار خوب تو رفتی صبح ما تلخ شد و صبح تو به خیر شد. ای سردار من تو را دوست دارم. کاش تو بودی و من به جای تو تکّه‌تکّه می‌شدم. ای سردار کاش دست من در آن جای تاریک بود ای سردار خوب خداحافظ.

✍ رقیه رستمی – کلاس ۳/۲

برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.