خبرسازی العربیه درباره فرمانده سپاه قدس ایران

پیروزی های اخیر انصارالله در خاک عربستان، حزب الله لبنان و ارتش سوریه در القلمون و حشد شعبی در الانبار، سران جبهه غربی- عربی را بیش از گذشته نگران، و آنها را به جنگ رسانه ای واداشته است.

خبرسازی العربیه درباره فرمانده سپاه قدس ایران

به گزارش جهان، یکی از منابع آگاه امنیتی ایران در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری الوقت گفت، اظهارات منتسب به قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران درخصوص اینکه جهانیان به زودی خبرهای شگفت آوری از سوریه خواهند شنید را نوعی خبرسازی العربیه با اهداف خاص اعلام کرد تا سعودی ها از این طریق، افکار عمومی را از شکست های راهبردی این رژیم در یمن منحرف نمایند.

این منبع در ادامه افزود، این گونه خبرسازی ها در ادامه فرایند اسطوره شکنی جبهه غربی و عربی از سردار سلیمانی می باشد تا در صورت ادامه روند فعلی در سوریه ، افکار عمومی را نسبت به وعده های محور مقاومت و بویژه شخص قاسم سلیمانی بدبین و ناامید نموده و از این طریق توانایی این محور در مقابله با تروریست ها را تحت الشعاع قرار دهد.

این در حالی است که پیروزی های اخیر انصارالله در خاک عربستان، حزب الله لبنان و ارتش سوریه در القلمون و حشد شعبی در الانبار، سران جبهه غربی- عربی را بیش از گذشته نگران، و آنها را به جنگ رسانه ای واداشته است.

یک پاسخ به “خبرسازی العربیه درباره فرمانده سپاه قدس ایران”

  1. محمدحسين ملكي گفت:

    سلام سردار من متولدکرمانشاه و کارمند شهرداری ملایرم نه دنبال پولم نه قدرت فقط میخام کنارت باشم تورو بجان امام زمان قسم جوابموبدین خیته شدم انقد پیام گذاشتم و جواب ندادین من میخام آموزش ببینم و بعدش کنارت باشم رزمی کارم قدم ١٩٠ منتظرم سردار ٠٩٣۵٧٧۴١٣٧٠

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.