🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
دلنوشته من به سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
حاج قاسم سلام. متعجبم. حیرانم. از هیبتت، از معجزهای که جسم سوختهات و خون پاکت دارد. عمل و کردارت برای هرکس در این جامعهی اسلامی برکتی داشت.
مگر نه اینکه پیامبران با معجزه قلب انسانها را زیر و رو میکردند. پس خون حاج قاسم هم کمتر از یک معجزه نیست. تردیدی ندارم و این قوّت را مدیون ترامپ جنایتکار نیز هستم. چون با نفرتی که از خودش در قلب ما ایجاد کرده میتوانم از اعماق وجود بگویم مرگ بر آمریکا.
امیدوارم که هرچه زودتر امام زمانمان بیاید و انتقام خون حاج قاسم و همهی شهدای اسلام را بگیرد.
باید باعث افتخار باشیم.
✍ سرابچیان – کلاس یاور
دبستان پیام(منطقه یک)
برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»