🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

به نام خدا
سال‌ها قبل وقتی پدرم به کربلا رفت گفت: «نگران نباشید سردار هست». وقتی دوستان سردار شهید می‌شدند به دیدن خانواده‌هایشان می‌رفت و با بچه‌هایشان بازی می‌کرد. حتی توی اخبار دیدم سر نماز از یکی از بچه شهیدها گل هم گرفت و بعد از نماز او را بوس کرد.
حاج قاسم سلیمانی خیلی بزرگ بود. آنقدر بزرگ بود که وقتی می‌خواستند او را بکشند با موشک او را شهید کردند. من او را خیلی دوست دارم.
همه مردم او را دوست دارند و برایش گریه کردند. حتی امام (خامنه‌ای) هم ناراحت شد و برایش گریه کرد. من دوست دارم شبیه او باشم تا دشمنان بدانند من یک قاسم سلیمانی هستم.

✍ علیرضا کرمی – کلاس دوم
مدرسه پسرانه شهید حاج همت – شهر کرمانشاه

برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.