🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
حاجی الآن عکست جلوی چشمهام [چشمهامه) یه لباس سیاه پوشیدی و داری میخندی.، رو عکست نوشته «شهادتت مبارک قهرمان» ما شهیدهای زیادی داریم ولی حاج قاسم خیلی مظلوم بود. خیلی مهربان بود و با دشمنان خیلی جدی بود. لقب قهرمان واقعا برازندهات است. اگر اینجور نبود سه روز عزای عمومی اعلام نمیکردند، امتحان ما را لغو نمیکردند، درست است ما از لغو امتحان خوشحال بودیم ولی از طرفی دیگر برای شهادتت اندوهگین بودیم.
راستی خبر داری به امر آقا یه سیلی محکم زدیم به آمریکا، با یه موشک، پایگاه آمریکاییها را خراب کردیم و ترامپ هم به خاطر همین خیلی ما را تهدید کرده است ولی نگران نباش هیچ کاری نمیتواند بکند. ببخشید اگر به خاطر ما شهید شدید. «روحت شاد.»
✍ بینام – مقطع ۳
برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»