🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
سردار دلها
نظام ایران خواب بود، خوابی که ارمغان آرامش وجود شما بود سردار. صبح جمعه بود از همان اولش دلگیر. شما به آرزوی دیرینهات رسیدی و ایرانزمین [غرق] ماتم شد.
تیتر اول اخبار این بود: ارواح طیبه شهدا، روح مبارک حاج قاسم سلیمانی را در آغوش گرفته و حال مردم را هم اندوه در آغوش گرفت. یکپارچه عزای عزیزی را داشتیم که پدری میکرد برای ایران و ایرانی.
نظام جهان هم که حاج قاسم باشد، تو سردار دلها خواهی ماند. ایران هنوز نیازمند جانفشانیهایت بود. ایرانیان همچنان مشتاق سرافرازیهایت هستند، قهرمان معاصر.
یک ماهی میشود که دشمنانت دیگر دلهره شبیخونهایت را ندارند. یک ماهی هست که خبری از فتحهای میدان نبردت نیست. اما این روزها تمام جهان از ایران و غیرایرانی گرفته مردانگیات را جار میزنند. عمری با سربند یاابوالفضلالعباس در میدان جنگ ماندی و آخر همچون ساقی لب تشنه حسین دستانت بر زمین افتاد. اما صدای ایران یک کلام است، انتقام، انتقام و این را بدان حاج قاسم:
عَلَم بر زمین هرگز نمانده و نخواهد ماند تا روز دیگر نقشی از ایران بر دل زمین پای بکوبد. علم همچنان بر زمین نخواهد ماند.
✍ آیدا یارکرمی – کلاس ۴/۹
📚 برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»