🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی
به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام ای سردار سرافراز سرزمین من!
آن موقع که نام تو خواب را از چشم دشمنانت ربوده بود، آن موقع که با آن نگاههای آرامشبخشت خبر از پیروزی میدادی، همان وقت که در جای جای زندگیات خبر از نام و جاه و مقام نبود و فقط و فقط برای لبیک گفتن به حضرت حق و کمک به مظلومان راهی بیابان ها میشدی، همان لحظههایی که نمازت را معطر به اخلاص میکردی و تقوا را سرمشق زندگیات قرار داده بودی، شهادت برای در آغوش گرفتنت لحظه شماری میکرد؛ با آمدن تو به میدان نبرد جام آشوب دلها لبریز از آرامش میشد و با رفتنت آرامشمان را به آشوب مبدل ساختی؛ اما نگران نباش! ما همه سلیمانی هستیم.
ما ایمان و اعتقاد و آرمان و هدفت را تا ابد زنده نگه خواهیم داشت همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند: اگر بُکُشید ما را ملت ما بیدارتر میشود.
قاسم یعنی ق: قسم که ا: انتقام س: سختی م: میگیریم و با قطره قطره خونت شجاعت و دلاوری را سرمشق جوانان ملت ایران خواهیم کرد.
✍ ریحانه گلستانی
📚 برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»