🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

🔺نامه جوانان و نوجوانان به شهید حاج قاسم سلیمانی

سلام به سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز

گاهی ما انسان‌ها باید در زندگی به این که چه کار کرده‌ایم خوب فکر کنیم و به داشته‌های خود نگاه کنیم و ببینیم که در طول زندگی خود انسانی مفید بوده‌ایم یا خیر. آیا تا به حال کاری مثبت انجام داده‌ایم؟ یا تا به حال مسئولیتی خطیر را برعهده داشته‌ایم؟ و مهم‌تر از همه‌ی این‌ها، لیاقت زندگی در کشوری که میلیون‌ها انسان برای حفاظت از آن شهید شده‌اند را داریم. ما باید در زندگی پا جای پای شهیدان و جان برکفان کشور عزیزمان ایران مانند شهید حاج قاسم سلیمانی بگذاریم، تا انسانی مفید و باارزش باشیم، تا در هنگامی که شهید شدیم یک ملت عزادار ما باشند و ما را از جان و دل دوست بدارند.
دل ما برای تو که خالصانه و عاشقانه جان خود را کف دست گذاشتی و در برابر جنایتکاران و ستمگرانی چون آمریکا و اسراییل و داعش ایستادی و جنگیدی تا ما در آرامش و صلح به سر ببریم، تنگ می‌شود و دیگر راحت نمی‌توانیم سر به بالین بگذاریم.

✍ محمدحسین شایق

📚 برگی از کتاب «#برسد_به_دست_حاج_قاسم»

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.