⭕️ یادآوری چند نکته به مشاور الکاظمی؛ اهانت به شهید سلیمانی به چه قیمت؟!

⭕️ یادآوری چند نکته به مشاور الکاظمی؛ اهانت به شهید سلیمانی به چه قیمت؟!

♨️ ما به تکرار تجاوزات هشام داوود مشاور نخست وزیر عراق علیه شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که به دستور ترامپ دیوانه در عراق ناجوانمردانه ترور شد، نیاز نداریم و البته نیازی نیست که گذشته هشام داوود در فرانسه که مانعی سد راه او برای دستیابی به پست وزارت فرهنگ بود، را به خواننده یادآوری کنیم؛ اما ما برخی مسائل را به هشام داوود متذکر خواهیم شد تا شاید تذکر نفعی داشته باشد هرچند که بعید به نظر می آید.

🔴 ابتدا باید به هشام داوود بگوییم که تو نه تنها در سخنان بیهوده ات علیه سردار موفق نبودی بلکه حتی پوزش طلبی تو نیز موفقیت آمیز نبوده است؛ به این دلیل بهتر است که دهان خود را ببندی و از سخن گفتن پرهیز کنی؛ زیرا تو:

🔸 سنتهای اصیل عراقی در حمایت از مهمان را زیرپا گذاشته ای. عراقی ها به این سنتها شهره هستند؛ در عراق اگر مهمانی در معرض خطر قرار بگیرد، عراقی ها فرزندان خود را فدا می کنند.

🔹 خصلتهای انسانی را نادیده گرفته ای، این خصلت قدرشناسی است و تو قدرشناس نبوده ای بویژه برای کسی که جان خود را برای دفاع از خاک و شرفت فدا کرد.

🔸 آشکارا دروغ گفتی آنگاه که ادعا کردی که شهید سلیمانی هرزمان که بخواهد وارد عراق می شود و از آن خارج می شود. این دروغ همواره دامن گیرت خواهد بود.

🔹 چرا برای یک بار هم که شده در زندگی ات شجاعانه عمل نمی کنی و به عراقی ها درباره ترامپ و ژنرال هایش و نظامیانش و جاسوسانش نمی گویی که هر طور می خواهند در عراق رفتار می کنند، گویی که عراق یکی از دهکده های آمریکاست..

🔸 برای خدمت رسانی به امریکا و “اسراییل” و داعش برای ایجاد فتنه میان مردم عراق و ایران عمل کردی.

🔹 مرتکب خیانت بزرگی در حق شهیدان شدی در حالی که به لطف آنهاست که شما در دفترکار خود در بغداد می نشینی و چندین حقوق دریافت می کنی؛ در حالی که ما منبع درآمدت را به خوبی می دانیم.

🔸 آنگاه که اینگونه گستاخانه به کسی که در حال جنگ با امریکا و داعشی های شوم بود و در این راه ناجوانمردانه ترور شد، توهین کردی؛ در واقع خدمتی به امریکا و داعش کردی و بهای آن را دریافت کرده بودی.

🔹 حتی در پوزش طلبی خود نیز موفق نبوده ای؛ زیرا سخنانت علیه سردار شهید کاملا روشن بود و هر آنچه گفته ای کاملا از قصد بوده است و همه به طور واضح و روشن متوجه آن شدند؛ از این رو نیازی به این گونه پوزش طلبی نبوده است؛ زیرا عذری بدتر از گناه است.

‼️سخن آخر آنکه اگر با این سخنان به دنبال کسب مقام و منصبی و یا شهرت و پول و ثروت هستی، بی تردید ناکام خواهی ماند؛ زیرا به خودت و شرفت و دین و مردمت خیانت کردی. به خون کسی که جان خود را برای دفاع از شرف و دین و سرزمینت فدا کرد؛ خیانت کردی. از این رو صراحتا به تو می گوییم که فکر نکن با توهین به شهید سلیمانی رهبر و نماد انسانیت، حتی یک سانتی متر هم به دست خواهی آورد. تو کجا و سلیمانی کجا؟ تو و آنهایی که تو را به گفتن این سخنان تحریک کردند، در حد پاشنه کفش شهید سلیمانی نیستید. کسی که آیت الله سیستانی مرجع عالی شیعیان عراق بر سینه او مدال انسانیت گذاشت و او و شهید ابومهدی مهندس را ” فرماندهان پیروزی” خواند. ما قاطعانه می گوییم که تو حتی نمی دانی “پیروزی” یعنی چه، کسی که برای دفاع از خاک و شرف پای خود را در میدان های نبرد نگذاشته است، کلمه “پیروزی” برای او ناشناخته است.

@iran_onlin_ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.