درخواست کمک داعش عراق از نیروهایش در سوریه/دفع حمله تروریست‌ها به فرودگاه دمشق

مهمترین تحولات سوریه در ۲۴ ساعت گذشته را می‌توان اعلام حمایت ارتش سوریه از عشایر سوری در مقابله با داعش، درخواست کمک داعش عراق از نیروهای خود در سوریه و دفع حمله گروه‌های مسلح به فرودگاه دمشق دانست.

13930511000088_PhotoA

 

به گزارش به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، مهمترین تحولات سوریه در ۲۴ ساعت گذشته را می‌توان اعلام حمایت ارتش سوریه از عشایر سوری در مقابله با داعش، درخواست کمک داعش عراق از نیروهای خود در سوریه و دفع حمله گروه‌های مسلح به فرودگاه دمشق دانست.

اعلام حمایت ارتش سوریه از «الشعیطات» در مقابله‌اش با «داعش»

ارتش سوریه با پخش اطلاعیه‌هایی ضمن تقدیر از شجاعت عشیره «الشعیطات» در مقابله‌اش با گروه تکفیری «داعش» اعلام کرده که در مبارزه این گروه علیه داعش در کنار آن بوده و از آن حمایت می‌کند.

درخواست کمک داعش عراق از نیروهای خود در سوریه

گروهک تکفیری-تروریستی «داعش» در پی شکست‌های متوالی خود در رویارویی با ارتش و نیروهای کُرد عراق، از نیروهای خود در سوریه درخواست کمک کرد.

دفع حمله گروه‌های مسلح به فرودگاه دمشق/ هلاکت ۲۰ تروریست اطراف فرودگاه

نیروهای ارتش سوریه ضمن دفع حمله گروه‌های مسلح به فرودگاه بین‌المللی دمشق و درگیر شدن با این گروه‌ها در اطراف فرودگاه، ۲۰ تروریست را به هلاکت رسانده و ده‌ها نفر را زخمی کردند.

خانواده‌های ربوده‌شدگان «عدرا العمالیه» خواستار آزادی بستگان خود شدند

ده‌ها نفر از اهالی شهرک «عدرا العمالیه» که بستگان آنها توسط گروه‌های تروریستی ربوده شده‌اند، با تحصن در مرکز دمشق، خواستار آزادی آنان شدند.

دفع حمله گروه‌های مسلح به فرودگاه کویرس و زندان مرکزی حلب

نیروهای ارتش سوریه حمله گروه‌ تکفیری «داعش» به فرودگاه نظامی «کویرس» و «زندان مرکزی حلب» در ریف شرقی حلب که با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین صورت گرفت، را دفع کردند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.